top of page
bilde av dagligleder kine stående foran kamera

Om 
RÅTASSER

Kine Heian

Eier og daglig leder

les mer om gründeren og bakgrunnen

Hvordan ble dette til egentlig?

Hjemkomsten til Skien fra Oslo, ble alt annet enn jeg så for meg. Drømmeboligen var sikret, men jobben glapp.

Der stod jeg, "hva gjør jeg nå?"...

RÅTASSER oppstod ut av det blå!

Jeg sa det høyt overalt på sosiale medier at jeg stod der uten jobb og responsen var enorm, så enorm at jeg måtte lage meg oversikt for å fange opp alt alle steder. Det bare kokte.

Hele sulamitten rundt mitt konsept bare kom til meg under en deilig lunsj i solveggen mens jeg ventet på ny sofa til huset fra Bohus. 

Det bare strømmet på. Nesten en åpenbaring.

Så da eksisterte RÅTASSER AS. 

Nå kunne jeg fokusere på noe jeg virkelig brenner for. 

Sosiale medier og innholdsmagi. 

Med over 10 års erfaring innenfor markedsføring i ulike bransjer og områder, har jeg alltid hatt passion for sosiale medier og innhold som treffer mennesker med verdi.

Hvem er Kine?

Jeg er en over gjennomsnittet engasjert og dedikert person, en du gjerne hører i gangene med en tralt som sitter løst. Beat for beat Kine.

Det bruser over av kreativitet og ideer, det er selve definisjonen på at jeg er på hjemmebane. Det å få jobbe med mennesker som er fremoverlente og nysgjerrige gir meg så mye påfyll. 

Fun facts: jeg synger mange sanger, men kan sjeldent teksten. Fake it til you make it.

bilde av dagligleder kine stående foran kamera

MIN BAKGRUNN

En engasjert, dedikert, kreativ, målrettet og strukturert RÅTASS med over 10 år på baken innenfor markedsføring.
 

Jobbet med markedsføring siden 2012!

Jeg har jobbet med markedsføring fra 2012, min karriere startet som senterlederlærling på kjøpesenteret Brotorvet på Stathelle, hvor jeg etter endt læretid vokste meg stor og sterk fra markedssektretær til markedskoordinator. Steg for steg. 

 

Mitt mål og drøm var å starte på hovedkontoret for senterkjeden Amfi som er en del av Olav Thon Gruppen og drømmen ble til virkelighet i 2019. For senterkjeden Amfi var jeg markedskoordinator og jobbet overordnet med merkevaren, kampanjer, innhold, sosiale medier, nettside m.m. for hele kjøpesenter kjeden med sentre fordelt over hele landet. 

 

Tok en 360 og byttet bransje og fikk helt ny rolle.

Jeg er en person som trenger å kjenne på utvikling og nye utforinger og tok dermed en 360 etter mang ett år i retail og kjøpesenter og startet i bygge bransjen som markedsansvarlig i Bakke gruppen og skulle markedsføre lagerlokaler.

Dette ga meg så mye, på så mange måter!

Tok tak og gjorde grep for å få bygge bransjen til å skinne og knytte mennesker og verdi til markedsføring på en veldig inspirerende måte. Dette ga meg så mye mestring og lyst.

bottom of page